Pole dance challenge

Folkens!  Vår pole challenge har startet!  Dersom du vil være med i trekningen av en finfin premie trenger du bare å melde deg på neste gang du er på trening.  For å være med i trekningen må du trene 8 ganger i måneden i Februar, Mars og April.  Og 2 av de 8 treningene hver månde må være sexyflexy eller polersice.

Hvis du fremdeles er på intro kan det være greit å ikke trene pole dance mer enn 1-2 ganger i uka og heller fylle på med styrke og stretching hvis du vil trene mer.  Restitusjon er viktig både for å forebygge skade, men også for å få fremgang.  Det er fort gjort å stagnere hvis man trener for ofte, for tungt eller for mye uten å få hvile imellom.  Det betyr ikke at du skal sitte på rævva i 2 dager, men at du må gjøre noe annet enn pole dance, løpe, løfte, stretche, svømme, you name it!

For å få fullt utbytte av treningen er det også viktig å fylle opp proteinlagrene etter en tung økt, fortinnsvis med noe flytende fordi det fortere taes opp i systemet og det er anbefalt å fylle opp proteinlagrene innen 30 minutter etter man har trent tungt. Sjokkomelk kan være et enkelt alternativ, ellers har Julianna satt igjen proteinpulver på skifterommet, som dere kan forsyne dere av etter trening.

Har du som mål å gå ned i vekt kan det lønne seg å finne et proteinpulver med veldig høyt innhold av protein (80-90%), da får du dekt proteinbehovet ditt og kan selv bestemme hvor mye fett og karbohydrater du vil legge til i kostholdet ditt. 
Har du funnet idealvekta er (sjokko)melk bra, og ønsker du å gå opp i vekt kan det lønne seg å handle inn en weight gainer.

Ellers har vi en massasje rulle i studio, bruk den for å forebygge skader, bli mer fleksibel og for å få et større treningsutbytte.

Her får du tips om hvordan du skal bruke den:

Her i huset har vi tatt det et skritt lenger og bruker kjevla til å løse opp i stive muskler.  Smertefull opplevelse asså, men veldig effektivt.  Mange har satt seg som mål å komme ut i spagat i år, egenmassasje hjelper deg på vei!  Jeg hører også rykter om at magnesium tilskudd kan hjelpe på bevegeligheten i musklene.  Magnesium finner du blandt annet i nøtter, banan, belgfrukter, mørk sjokolade og kaffe. 



 

Vi kjører på med et nytt helgekurs i pole dance Fredag 07.Mars klokka 18:00 og Lørdag 08.Mars klokka 10:00.  Vi kjører 90 minutter begge dager, dette er et intensivt introduksjonskura til pole dance.  Dere vil lære enkle spins, grep, pole walk og vi skal fokusere på styrke og bevegelighet. 

Kurset passer for deg som aldri har pole dancet før.  Og kan være en grei måte å finne ut om pole dance er noe for nettopp deg.  Du melder deg på ved å klikke på paypal knappen under, da er også kurset betalt i sin helhet. 

Kurset vil bli avlyst og hele summen refundert dersom det blir færre enn 5 påmeldte.  

Etter du har betalt trenger du bare å finne frem vannflaske og shorts og møte opp klokka 18:00 på fredag den 07.

Helgekurs i pole dance 399,-

 
 
Finn oss på facebook og sjekk ut hjemmesiden vår. 
Kan du ikke komme på helgekurs?  Hva med å ta en prøvetime istede?
 
#pole #dance #kurs #poledance #poledancekurs #trondheim #tempe #helgekurs #restitusjon #trening #fitness #foamroller #kosttilskudd #bevegelighet #dans #protein #polefitness #kosthold

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

poledancekurs

poledancekurs

5, Trondheim

Velkommen hit! Dette er bloggen for deg som er glad i trening og som liker å ha det gøy når du gjør det. Pole dance er hardt arbeid, det styrker musklene dine, selvtilliten din og kanskje til og med kvinneligheten din. Følg med på bloggen for å få informasjon om nye tilbud og nye konsepter! Sjekk gjerne ut hjemmesiden vår, du finner en link i hvert innlegg, og kontakt meg gjerne på miameland@hotmail.com eller 92243005 dersom noe er uklart =)

Kategorier

Arkiv

hits